۱ 1

یادگیری برنامه نویسی در ملبورن

سلام
وقت بخیر
من قراره به زودی به ملبورن استرالیا مهاجرت کنم (از طریق ویزای بشر دوستانه)
به برنامه نویسی علاقه دارم، با سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر آشنایی خوبی دارم و توی یه بوتکمپ برنامه نویسی توی مالزی شرکت کردم
اما نیاز به یادگیری بیشتر دارم، زبان انگلیسی رو در سطح متوسط مسلط هستم
میخواستم بدونم اگر توی استرالیا یخوام برنامه نویسی رو یاد بگیرم چه روش هایی هست
مثل آموزشگاه های خصوصی یا دانشگاه
تقریبا چقدر دوره ها طول میکشه و با چه سطح توانایی از دوره فارغ‌التحصیل میشم
ضمن اینکه آیا برای هزینه های تحصیلی کمک هزینه دریافت میکنم یا خیر، مخصوصا اگر در مراکز خصوصی شرکت کنم نه دانشگاه
خیلی ممنون بابت وقتی که برای پاسخ دهی میزارین

اعتبار: ۱۰
۲ پاسخ 2

۰ 0

بسیار هم عالی. بنظرم تصمیم خیلی خوبیه. بنظرم چند تا گزینه هستند. اینکه مثلا اصلا بری دانشگاه و پایه‌ای با موضوعات مختلف آشنا بشی. خوبی این اینه که تا جایی که می‌دونم اگر اقامت دائم داشته باشی می‌تونی کمک هزینه تحصیلی دریافت کنی. به علاوه اینکه می‌تونی از تخفیف‌های دانشجویی برای سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنی. مورد بعد اینه که اصلا می‌تونی بطور part-time یا پاره‌وقت درس بخونی. و در کنارش در بهترین حالت کار مرتبط انجام بدی یا مثلا کار متفاوت. چون حتی کار کردن توی زمینه‌ی متفاوت باعث میشه که هم زبانت و هم روابط اجتماعیت خوب بشه. به علاوه اینکه یه درآمد جانبی هم داری. در آخرم مدرک مرتبط داری که تا حدی به رزومه‌ات کمک می‌کنه. (داشتن مدرک الزاما به معنای کار پیدا کردن یا نکردن نیست)

اما اگر می‌خوای سریع‌تر وارد بازار کار بشی، من مثلا درباره generalassemb شنیدم. اینجا لینکش رو می‌گذارم:
https://generalassemb.ly

می‌تونی دوره‌هاش، مدت زمانش و هزینه‌اش رو چک کنی. چیز دیگه بوت‌کمپ‌های دانشگاست. مشابه چیزی که مالزی رفتی. مثلا این برای دانشگاه موناش هست توی ملبورن:
https://bootcamps.monash.edu/coding

خوبی بوت‌کمپ یا جنرال اسمبلی در مقایسه با دانشگاه اینه که دوره کوتاه مدت‌تره، هزینه‌اش کمتره و مطالبش با چیزی که در صنعت و بازار کار هست (معمولا) بیشتر همخونی داره. دانشگاه به دانشگاه متفاوته، اما مثلا درسایی که من توی دانشگاه خوندم بیشتر مقدمه‌ی یه موضوع بود! اما مثلا توی بوت‌کمپ تو یه اپلیکیشن درست می‌کنی با تکنولوژی‌های روز (بازم معمولا!)

البته هر روشی رو که انتخاب می‌کنی سیلاب‌هاش رو چک کن تا مطمئن بشی مثلا تکنولوژی قدیمی درس نمی‌دن. برای اینکه بفهمی چی توی بورسه می‌تونی این رو چک کنی:
https://youtu.be/Iy-LZwrNTL4

امیدوارم چیزهایی که گفتم کمکت کنه

اعتبار: ۱۹۰

۰ 0

خیلی ممنون احسان عزیز
کاملا جامع و مفید
با آرزوی موفقیت های بیشتر

اعتبار: ۱۰

برای پاسخ دادن لطفا ابتدا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید.