۰ 0

اگر در حین کار تو استرالیا کار دیگه ای پیدا کنم و بخوام کار اول را ول کنم قانون پشتمه؟

اگر توی استرالیا با شرکت A قرار داشته باشم و یک Offer بهتر از یک شرکت دیگه ای بگیرم, قانون استرالیا این امکان را به شرکت A این قدرت را میده که بخواد در صورت استعفای من ازم طلب غرامت کنه؟

درکل قوانین کاری در استرالیا چطوری هست در مورد این مسایل؟

اعتبار: ۰
۴ پاسخ 4

۰ 0

من دقیقا متوجه نشدم مهدی جان. داری در حالتی میگی که اون شرکت اسپانسرت برای اقامت شده یا کلا میگی؟ در حالت کلی شما شرکتت رو میتونی عوض کنی که البته بستگی به قرارداد داره اما معمولا باید یک ماه از قبل بهشون خبر بدی که به اصطلاح بهش میگن Notice دادن. اما اگه شرکتی اسپانسرت بشه برای اقامت یا از طریقش به استرالیا مهاجرت کنی فکر کنم حداقل دو سالی بهشون تعهد داری. دقیقش رو نمی‌دونم.

اعتبار: ۱۹۰

۰ 0

سلام تشکر که وقت میزاری

من ویزای ١٩٠ گرفتم و با یه شرکت استرالیایی مصاحبه دادم و آفرشون را گرفتم.

میخوام بدونم که اگر آفرشون را قبول کنم (قرار دادشون ١ سال‌) و بعد که اومدم استرالیا یه آفر بهتر بگیرم میشه بلافاصله شرکته اولیه را ول کنم یا باید غرامت بدم بهشون؟

اعتبار: ۰

۰ 0

آها. ویزای ۱۹۰ ایالتی هست و شما فقط به ایالتی که اسپانسرتون شده تعهد دارید (تا جایی که می‌دونم). حتی همون هم اخلاقی هست. بنابراین مادامی که کار جدید توی همون ایالت باشه مشکلی پیش نمیاد. فقط اینکه من پیشنهاد می‌کنم حداقل توی اون شرکت یک سال بمونید. چون اگر به دفعات زیاد توی شرکت‌ها به مدت کمتر از شش ماه کار کرده باشید در آینده ممکنه اگر بخواهید برای جای جدید اپلای کنید کمی سوال برانگیز باشه که چرا هی کارتونو زود به زود عوض کردید. ممکنه وجهه‌ی خوبی نداشته باشید. چیز بدی نیست اما بد نیست حواستون بهش باشه

اعتبار: ۱۹۰

۰ 0

ممنون از پاسخگوییتون گرفتم موضوع رو

اعتبار: ۰

برای پاسخ دادن لطفا ابتدا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید.