۰ 0

دوره های TAFE

سلام وقتتون بخیر
تا اونجایی که من سرچ کردم تو گروه‎ های تلگرامی یا صفحات اینستا خیلی به دوره‎های TAFE که یکجورایی مشابه فنی حرفه ای ما تو ایران هست، پرداخته نشده. با توجه به اینکه برای اشخاصی که PR دارند این امکان فراهم شده تا حداکثر دو تا Course بصورت مجانی در سال تو این موسسه داشته باشند ممنون میشم که یک مقدار در مورد این موسسه و جایگاه مدرک‎های اون راهنمایی بفرمایید.
ابه نظر شما منطقی هست که یک نفر مثل بنده با 11 سال سابقه کار مهندسی که علاقش رو نسبت به فیلد تخصصیش از دست داده، کلا تغییر فیلد بده و یکی از دوره‎‌های این موسسه مثل باریستا یا آشپزی رو شرکت کنه؟
طول این دوره‎ها چقدره و آیا ممکنه با کار کژوآل یا Full Time شخص تداخل زیاد ایجاد بکنه؟

اعتبار: ۰
۱ پاسخ 1

۰ 0

بهزاد جان دوره‌های تیف بنظرم سریع‌ترین و بهترین روش برای کارهای عملی مثل چیزهایی که خودت گفتی (باریستا و آشپزی) هست. از نظر مدت زمان و فول تایم یا پارت تایم دانشگاه به دانشگاه متفاوته. مثلا این یکی شش ماهه فول تایم هست:
https://holmesglen.edu.au/Courses/Hospitality-Tourism-and-Events/Hospitality/Certificate-III-in-Hospitality/

درباره‌ی سوالت که پرسیدی آیا منطقی هست یا نه بنظرم تصمیم شخصی هست. قاعدتا وقتی شما تغییر فیلد میدی تا حدی توی فیلد جدید از صفر شروع میکنی و احتمالا زیاد افت حقوق خواهید داشت. اما بنظرم اون یازده سال تجربه حتی اگر رشته ی کاملا متفاوتی هست بهتون توی رشد فیلد جدید کمک میکنه. چون شما soft skills خوبی دارید.

اعتبار: ۱۹۰

برای پاسخ دادن لطفا ابتدا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید.