۱ 1

آب و هوا در بریزبن

اکثر سایت ها در مورد آب و هوا در استرالیا به طور کلی میگن گرم و شرجی هست اما من وقتی توی سایت های هواشناسی چک می کنم می بینم که اینجوری نیست.من خودم سال هاست جنوب زندگی میکنم اما از گرما و شرجی بیش از اندازه هیچ خوشم نمیاد. میخواستم بپرسم آیا اگر بخوایم شبیه سازی بکنیم به طور مثال گرما و شرجی بریزبن به اندازه جزیره کیش هست؟ کسی هست که هم تجربه زندگی در جنوب رو داشته باشه هم بیزبن؟

اعتبار: ۱۰
۲ پاسخ 2

۱ 1

سلام میلاد جان. من در بیریزبن زندگی نکردم اما اینجا آب و هوای کیش و بیریزبن رو مقایسه کرده. در مورد شرجی بودن باید بگم که مثلا ملبورن یا کلا جنوب شرق استرالیا شاید در مجموع یکی دو هفته خیلی گرم و شرجی (غیرقابل تحمل) میشه. یا مثلا بعضی از روزهای زمستون سیدنی یا ملبورن خیلی سرد میشن که بعید می‌دونم کیش هیچ‌وقت اون‌طور سرد شده باشه.

اعتبار: ۱۹۰

۰ 0

من در کیش زندگی نکردم، ولی فکر کنم به شدت کیش نیست. خیلی هم بهتر نیست. شرجی بودن بریزبین تو تابستان و ماه های گرم سال ناجور است. ولی پس از چند سال زندگی کردن به اندازه سال اول آزار دهنده نیست. هرچند شبها تابستان بدون کولر گازی نمیشه خوابید. بریزبین پهناور از از کیش است، جاهایی که ارتفاع دارند ،بهتره. و در آخر، زمستون ها هوایی خیلی خوب داره. گاهی در سال هم طوفانهای وحشتناک. واقعا تحمل هوای گرمش که سخت نیست، منتها بریزبین به نظر من خیلی کوچیک و کسل‌کنندس. مگر اینکه همش فقط بخوای با طبیعت حال کنی.

اعتبار: ۱۰

برای پاسخ دادن لطفا ابتدا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید.