۰ 0

صدور ویزای دانشجویی

ضمن عرض سلام خدمت بر و بچه های مهاجرهاب و سایر دوستانی که این پرسش رو میخونن.

من چند ماهی هستش که دنبال یک موقعیت برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستم. هدفم هم رفتن به یک دانشگاه مطرح در سیدنی هست. یکی از اساتید صاحب نام در حوزه کاری خودم هم در دانشگاه UNSW بهم پیشنهاد غیر رسمی داده که تا 1 ماه دیگه رسمی میشه (Hopefully). اما اخیراً حرف های ضد و نقیضی در خصوص ویزای تحصیلی استرالیا میشنوم که یک مقداری نگرانم کرده. آیا این حقیقت داره که فرآیند صدور ویزا برای دانشجوی دکترا غیر قابل پیش بینی هستش؟

لطفاً در صورتی که این پرسش رو میخونید و اطلاعاتی دارین حتما بهم جواب بدید. یک پیشنهاد از کانادا هم دارم که باید تا 26 آوریل جواب قطعی بدم. اگر استرالیا اومدن ریسکی هستش اونیکی پیشنهادم رو از دست ندم.

سپاس

اعتبار: ۰
۲ پاسخ 2

۰ 0

سلام مهدی جان. خوبی؟ من تا جایی که می‌دونم تا همین چند وقت پیش خیلی‌ها حتی یکی دو سال منتظر ویزای دکتری بودن متاسفانه. تا جایی که شروع کردن به پتیشن! اما همین چند روز پیش خبری رو خوندم که ویزای خیلی از بچه‌های ایرانی رو دادن.

https://www.sbs.com.au/language/persian/fa/podcast-episode/students-granted-australian-visas-after-sbs-news-story/qcnzqxe64

اعتبار: ۱۹۰

۰ 0

خوبم احسان جان - ممنون - امیدوارم حال شما هم عالی باشه

دیگه پیشنهاد کانادامو آفیشیالی رد کردم :) امیدوارم که داستان ویزا گرفتن من تراژدیک نشه

ممنون از لینکی که شیر کردی - این بچه هایی که نتونسنسته بودن ویزا بگیرن رو من چند ماه پیش لینکداین دیدم گزارششو - خوشحالم که مشکلشون حل شده

اعتبار: ۰

برای پاسخ دادن لطفا ابتدا وارد شوید یا ثبت‌نام کنید.